منتديات قرية بتير
وائل جسار(مهما تقولوا) Wil
منتديات قرية بتير
وائل جسار(مهما تقولوا) Wil
منتديات قرية بتير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم بمنتدى قرية بتير يرجى من جميع الزوارالانضمام الينا والبدء بوضع المواضيع والمشاركات
الاعضاء الاكثر مشاركة بالمنتدى يتم رفع رتبهم واعطائهم مراقبة واشراف على المنتدى ( ادارة المنتدى ) وشكرا Smile
المنتدى يحتاج لدعم من الاعضاء يرجى من الجميع وضع مشاركاتهم ومواضيعهم سيتم ترقية كل عضو مشارك بالمنتدى و اعطائهم رتبه خاصة ووسام خاص

وائل جسار(مهما تقولوا)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lana
عضـــــو
عضـــــو
lana

وائل جسار(مهما تقولوا) Empty
مُساهمةموضوع: وائل جسار(مهما تقولوا)   وائل جسار(مهما تقولوا) Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 5:20 am

مهما تقولوا وتعيدوا وتزيدو حبنا اكبر من كدا حبيته لما انا شوفت عيوبه ومفيش اجمل من كدا
انا اقرب من شمسه وضله وبصارحه ديما وبقوله يندهلى لحظه ما ماندهله دا اللى انا بتمنى

حلو عتابه وانا على بابه ومفيش اطيب من كدا
اجمل حاجه فى الحب عذابه حتى ولو هو ابتدى

انا اقرب من شمسه وضله وبصارحه ديما وبقوله يندهلى لحظه ما ماندهله دا اللى انا بتمنى
ومهما تقولوا وتعيدوا وتزيدو حبنا اكبر من كدا حبيته لما انا شوفت عيوبه ومفيش اجمل من كدا
MÕĦämmáÐ ÄĹŠĦÃmį
مشـــرف
مشـــرف
MÕĦämmáÐ ÄĹŠĦÃmį

مُساهمةموضوع: رد: وائل جسار(مهما تقولوا)   وائل جسار(مهما تقولوا) Emptyالإثنين سبتمبر 06, 2010 4:31 pm

حلو كتييير
yazan al-zughayyer
عضو مشارك
عضو مشارك
yazan al-zughayyer

مُساهمةموضوع: رد: وائل جسار(مهما تقولوا)   وائل جسار(مهما تقولوا) Emptyالجمعة سبتمبر 10, 2010 3:57 pm

nice flower

وائل جسار(مهما تقولوا)
صفحة 1 من اصل 1